Wednesday, October 12, 2022

bila dtg rindu

 ni emosi buat perangai.

Saje saje aku tekan nombor phonen mak.
Saje saje aku nak tengok screen phone yang aku tengah call mak.

Tiba tiba 'mak' call balik.

Ya Allah.. dah lama aku tak nampak skrin ni. Gembiranya rasa....

Tiba tiba aku jadi macam terbang. Khayal. Mak ada.. 

Mak ada..

Elok emosi aku macam ni, air mata mencurah curah. Allah sayang aku ni, ngam ngam jiran katil sebelah buka radio ayat quran. Terus mati bermain rasa hati.

Mak dah tak ada. Itu realiti. Emosi, mainan syaitan ni.

Terus aku reply dekat yang bagi message tanya siapa aku duk call dia 😂

Terima kasih call saya.

Aku terus block nombor dia dan aku block nombor mak ak -- pernah jadi no.mak aku.

Aku tak boleh move on? Takkan boleh. Cuma kerja, kehidupan seharian yg busy je yang buat aku 'lupa'.

Jadi! Marilah busykan diri !

No comments:

Post a Comment